Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden.
Nadat u uw offertenummer of leningnummer en uw toegangscode heeft ingevuld, sturen wij u een e-mail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht u langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet u opnieuw een account aanmaken. De toegangscode is wel nog steeds geldig.
Als u op de link in de e-mail klikt die wij u gestuurd hebben toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding te zien op Mijn Triodos Hypotheek dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' een nieuwe link op te vragen. Deze sturen wij wederom per e-mail. U heeft dan weer 15 minuten om op deze link te klikken en daarmee uw account te activeren.
Op de inlogpagina van Mijn Triodos Hypotheek staat een link 'Wachtwoord vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw e-mailadres invult, kunt kiezen of u uw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.
Op de inlogpagina van Mijn Triodos Hypotheek staat een link 'E-mailadres vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw leningnummer en uw geboortedatum invult, wordt er een SMS gestuurd met uw e-mailadres naar het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Voor een nieuwe toegangscode kunt u met ons contact opnemen. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 030 694 25 00.
Als u ingelogd bent dan vindt u onderaan het scherm een link 'Feedback'. Hierin kunt u uw op- en aanmerkingen meegeven.
Als u ingelogd bent kunt u onder in het scherm de link naar de gebruikersvoorwaarden vinden. Hierin vertellen wij u wat u kunt verwachten van Mijn Triodos Hypotheek en welke wijzigingen u zelf kunt doen.
Heeft u een nieuw telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in Mijn Triodos Hypotheek? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens sturen wij u een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw telefoonnummer heeft gewijzigd, sturen wij u een bevestigingsbrief per post toe.