Algemene gebruiksvoorwaarden Mijn Hypotheek

Algemene gebruiksvoorwaarden Mijn Hypotheek

Mijn Hypotheek is een beveiligde online omgeving met uw persoonlijke hypotheekgegevens. Op Mijn Hypotheek vindt u relevante informatie over uw hypotheeklening. Zo krijgt u meer inzicht in uw hypotheeklening en kunt u in de toekomst gemakkelijk een aantal wijzigingen voor uw hypotheeklening online regelen.

Waarvoor gebruikt u Mijn Hypotheek?

Met Mijn Hypotheek heeft u 24 uur per dag toegang tot uw persoonlijke hypotheekgegevens. Verder kunt u snel en makkelijk een aantal wijzigingen doorvoeren.

Mijn Hypotheek wordt continu verbeterd en verder uitgebreid met nieuwe functies. Deze functies bieden u de mogelijkheid om wijzigingen op uw hypotheek door te voeren en zijn er toe bedoeld om u een beter inzicht te verschaffen in uw hypotheek.

Hoe krijgt u toegang tot Mijn Hypotheek?

U krijgt toegang tot Mijn Hypotheek via de website van Triodos Bank. Op de website van Triodos Bank vindt u een knop waarmee u de website van Triodos Bank verlaat en doorgelinkt wordt naar de beveiligde en afgeschermde Mijn Hypotheek omgeving.

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Dit e-mailadres heeft u nodig om uw account te activeren. Uw wachtwoord mag u zelf bedenken. Buiten een e-mailadres en wachtwoord, moet u ook beschikken over een mobiele telefoon waarop u een inlogcode via sms ontvangt. Uiteraard dient u ook uw leningnummer paraat te hebben. U vindt uw leningnummer op uw leningoverzicht.

Aanmelden

U dient zich eenmalig aan te melden voor Mijn Hypotheek. Hiervoor registreert u uw naam, lening nummer en geboortedatum. Voor aanvullende controles hebben wij uw e-mailadres en het 06-nummer van uw mobiele telefoon nodig. Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres en uw wachtwoord mag u zelf bedenken. Uw wachtwoord moet wel aan bepaalde eisen voldoen. Zie hiervoor het Informatieveld aangeduid met een '?'. Dit staat achter het veld waarin u uw wachtwoord kunt aanmaken of wijzigen. Als u hierop klikt, ziet u waaraan een wachtwoord moet voldoen.

Inloggen

Na aanmelding kunt u inloggen met uw e-mailadres, uw wachtwoord en een SMS code. Iedere keer dat u inlogt, ontvangt u een gratis SMS met een nieuwe code op uw mobiele telefoon. Door het invullen van de code krijgt u toegang tot Mijn Hypotheek.

Gebruik van Mijn Hypotheek

Door van Mijn Hypotheek gebruik te maken, verleent u toestemming voor de verwerking van uw persoonsgegevens en garandeert u dat alle door u verstrekte opdrachten en informatie juist zijn.

U heeft een aantal verplichtingen om veilig gebruik te maken van Mijn Hypotheek:

Als u zich niet aan deze verplichtingen houdt, is het gebruik van Mijn Hypotheek volgens ons onvoldoende veilig en zullen wij de toegang tot Mijn Hypotheek beëindigen.

Hoe kunt u wijzigingen indienen via Mijn Hypotheek?

Mijn Hypotheek biedt in diverse schermen mogelijkheden om wijzigingen door te geven. Mijn Hypotheek zal verder ontwikkeld worden, waardoor ook het aantal wijzigingen vergroot zal worden.

Hoe kunt u of hoe kan Triodos Bank Mijn Hypotheek beëindigen?

Wilt u geen toegang meer tot Mijn Hypotheek? Op Mijn Hypotheek vindt u een functie waarmee u uw account automatisch kunt beëindigen.

Waar kunt u vragen of suggesties over Mijn Hypotheek indienen?

Hebt u vragen of suggesties voor het verbeteren van het gebruik van Mijn Hypotheek? Of bent u niet tevreden? Neem dan contact met ons op. Dat kan via het contactformulier op Mijn Hypotheek.